Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beginnende RC-helikopter vlieger

  • Mathieu

    Ik wil graag een RC-helikopter aanschaffen. Ik ben volledig onervaren met deze materie, maar het lijkt me superleuk!

    Al speurend op diverse forums is mijn interesse gewekt voor de E-Sky HoneyBee FP2 2.4GHz RTF.

    Kan iemand mij antwoord geven op de volgende vragen:

    1) Is deze helikopter engiszins geschikt voor beginners?

    2) Wanneer je een dergelijke helikopter aanschaft, wat is verstandig om als extra reservedelen bij te bestellen? Dus welke

    delen zijn erg crash-gevoelig?

    Bedankt voor je reactie!

  • Hang@r

    Miss de heli uit mijn advertentie?

    Zeker voor een beginner. Makkelijk, stevig en niet te duur. Ook al koop je veel onderdelen, na tal van crashes kan je ook het binnenwerk ernstig beschadigen.

    kijk maar eens.

    heli advertentie

    gr hang@r

  • maurits

    Nou ,

    Eigelijk zou u die niet moeten kopen . U kunt beter als (onervaren) een metalen freem kopen met een ingebouwde gyro

    dan vliegt u heel mooi en heel makkelijk om te besturen ik heb deze en deze doet het super goed, en super stabiel! :

    http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTIxNDIwNzE2MjE=?~template=pcat_area_s_browse&perform_special_action=Produktdetail&p_page_to_display=fromoutside&zhmmh_area_kz=8E&insert_kz=8E&product_show_id=89916

    deze doet het echt super goed , en is ook super stabiel!