Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Helicopter stijgt niet op

  • Dzvlieger

    Hallo, ik heb onlangs een rc helicopter gekregen met gyro en die vloog goed en stabiel. Bij vol gas kwam de helicopter steeds minder hoog. Ik heb de oplaadbare batterij vervangen door een nieuwe maar zonder resultaat. De helicopter komt niet meer van de grond. De vier rotor bladen zien er nog goed uit en de heli regeerd verder goed op de rc. Wat kan er aan de hand zijn????.

  • Remco

    Hoi Piloot!,

    Ik zou je graag willen helpen maar heb wat meer informatie nodig. Wat voor heli is het? welke lipo/batterij gebruik je. Is de heli gecrasched..

    welke bladen zitten er op….Het is nu heel moeilijk een inschatting te maken.

    groet,

    www.rcvliegles.nl

  • Dzvlieger

    Helaas ik kan nergens een merk ontdekken. Er staat op alloy structure exclusive. Idem op de vier kunststof rmotorbladen. De heli is wel een paar keer hard neergekomen maar er is geen enkele schade te ontdekken. De accu is een li po van 1000mA, precies als de originele accu.

    Zou de heli gewoon meer stroom nodig hebben. Ik kan natuurlijk beide accu's parallel schakelen voor meer power maar daardoorzou de heli wel 45gram zwaarder worden voorin.

  • rcvliegles.nl

    Ik zou daar juist wat voorzichtig mee zijn. Helaas kan ik je zo niet verder helpen. heb echt geen idee wat voor type heli het is!

  • ron

    hallo heb een rayline r100g met 4 vleugeltjes vloog eerst goed maar nu stijgt hij op en gaat dan een beetje rechts of links en dan klappen de vleugels tegen elkaar wat kan dit zijn zie niks aan de helikopter wat stuk of gebogen is